شناسهٔ خبر: 173682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن مهرستان با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان آغاز شد

سیستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از آغاز عملیات آماده سازی ۸۹ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با اعتبار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال( ۱۵۶میلیارد تومان) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، محمد سعید ملازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از آغاز عملیات آماده سازی ۸۹ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با اعتبار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال( ۱۵۶میلیارد تومان) خبر داد و گفت: اراضی مذکور برای ساخت ۱۲۹۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است که به منظور اجرای هر چه سریع‌تر طرح، تاکنون زمین برای ساخت بیش از هزار واحد به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.
 
وی افزود: ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می‌دهد.
 
رییس اداره راه و شهرسازی مهرستان تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده و الحاق اراضی شهرستان مهرستان مشکلی در تامین زمین برای اجرای چهارساله طرح نهضت ملی مسکن ندارد.
 
وی خاطر نشان کرد: در مجموع توجه به کیفیت، اجرای دقیق و به موقع طرح‌های مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان در اولویت است.

عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن مهرستان با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان آغاز شد